čtvrtek 15. srpna 2013

A co je pro Tebe hit letošního léta?

Léto je za svou polovinou, ale ještě pořád je tu čas si ho užít plnými doušky. Každá sezóna má něco do sebe, má nějaké své hity a teď nemyslím jen ty hudební.
Co pro vás byla největší pecka tento rok?

Já začnu hudbou. Narozdíl od minulého roku, kdy jsem měla naprosto jasno s hitovkami Whistle od Flo Ridy a Žijeme len raz, tenhle rok to bylo trošku problematičtější. Ze zahraničních interpretů to pro mě je Khaled se svým C´est la vie. Že by to byla ale pecka typu Danza Kuduro nebo Shauna Bakera, to si nemyslím.
Něco podobného jako Žijeme len raz jsem tento rok nenašla. Ale včera mě v televizi zaujala písnička Voxela - Trip. Taková letní pohodovka. Ale opět nic, z čeho byste si sedli na zadek.
Pro komunitu, ve které žiju (tím myslím své kamarády), je ale největší peckou tohle... Pokud si myslíte, že nevydržíte do konce, zkuste to. Na konci videa se vám naskytne krásný pohled na místní tanečnice. Když máte hladinku, zapaříte si a zasmějete se. A pokud jste tak prdlí jako my, nepotřebujete ani tu hladinku :D
A co oblečení? Od minulého roku jsem nezaznamenala moc velké změny, neony opět vládnou létem :) Pro tuto sezónu jsem si koupila růžové neonové tričko a od kamarádky krásné růžovo-oranžové neonové náušnice.
Každé léto očekáváme premiéry nových filmů. Letošním hitem jsou pro mě jednoznačně animáky (ono minulý rok tomu s Madagaskarem a Dobou ledovou nebylo jinak) a to Já padouch 2 a Šmoulové 2. I když to jsou pokračovatelé podle mého názoru svých lepších prvních dílů, jsou to moc pěkné rodinné filmy, na které stojí za to se podívat.


Co se týče dalších letních novinek, oslovil mě comeback vody s citronem a mátou, alespoň v naší rodině, tělové mléko do sprchy od Nivea a jinak jsem zůstala konzervativní a věrná svým starým jarním zvykům. Tak ještě užívejte léta, last time disco, last time party!!! Disco, disco, party, party!!!

2 komentáře:

  1. Mám pro tebe jednu vzdáleně spíš nepřipomínající než připomínající Žijeme len raz a to Dáme párty. ►http://www.youtube.com/watch?v=7bgWBdc_2CY◄ Jinak si žiju v rytmech Zumby což je tvá první písnička a pak mám spousty oblíbených jen na poslech a pohlazení duše, jako například Avril s Rock'n Roll, Charlie s On My Way a Demi s Made In The USA. Pak už jsou tu jen moji milovaní The Wanted a The Script. :)
    btw: Samozřejmě, že jsem skoro nic nestihla. :D

    OdpovědětVymazat
  2. máš pravdu, že letos žádná vyloženě letní hudební hitovka není. Aspoň mě žádná nijak extra nechytla. Na padoucha 2 se pořád ještě chystám :) už se na něj těším :)

    OdpovědětVymazat