neděle 18. srpna 2013

Typ na krátký a pěkný výlet

Včera jsme s přítelem vyrazili na krátký výlet, tak se pochlubím. Dopoledne jsme se autem vydali do Špindlerova Mlýna na bobovou dráhu. Nikdy jsem na bobovce nebyla, takže moje premiéra. A můžu jen doporučit, byla to fakt paráda. S bobem vás vytáhnou nahoru a pak už si jen fičíte, jen malá rada. Brzděte! Když to od začátku rozjedete a na brzdu ani nesahnete, dopadnete asi takhle.

Myslím, že pokud nebrzdíte vůbec a nevážíte 40 kg, není problém vylítnout uplně. Kámošovi se to stalo, vylítnul i s bobem, tak se otřepal, nasedl a jel dál. I přes malý úraz se mi ale na bobovce líbilo a rozhodně mě to neodradilo. Navíc u bobovky je i Monkey park, kde jsme sice nebyli, ale můžete na něj zakoupit lístky za zvýhodněnou cenu (pokud koupíte 5 jízd za 350 Kč dvakrát, dají vám lístek do Monkey parku za 150 Kč, jinak stojí 450 Kč, takže ušetříte).

Ve frontě na bobovou dráhu mě zaujal letáček na summer tubing. Už jednou jsem v duši jela jako malá na sněhu a přišlo mi to super, tak jsme tam zajeli i v létě. Jezdilo se na duších na umělém povrchu a musím uznat, že to byla fakt jízda. Pán dole říkal, že dětem do jezdí pomalu, ale nějak jsem si nepřipouštěla, že jsem tak dospělá, abych frčela nadzvukovou rychlostí. Když jsem dole čekala na přítele, chvílemi jsem si myslela, že z dráhy vyletí. Ale běžte vyzkoušet, jedna jízda za 25 Kč rozhodně stojí!!
Potom jsme vyrazili na procházku do Špindlu, dali si zmrzku a jeli zpátky domů. Špindl mám prostě ráda. Ty mosty, domečky ve stejném stylu, Medvědín, Svatý Petr.

Po cestě domů si přítel uvědomil, že nemá dárek pro ségru k narozkám. Takže jsme se stavili doma, já se vydezinfikovala a jeli jsme do Hradce Králové na nákupy. Když už jsme tam byli, zastavili jsme se v kině.
Percy Jackson: Moře nestvůr. Přítel na to chtěl, já jsem netušila. A nakonec se mi to moc líbilo, ani jsem nevěděla, že tento film má taky svého předchůdce. Přišlo mi to originální, trefné, místy vtipné, s hodnocením 65% na CSFD rozhodně nesouhlasím, dala bych asi víc. Nejvíc mě zaujala herečka Leven Rambin.
Odkazy:
Bobovka - http://www.bobovka.cz/
Summer tubing - http://www.snowtubingpark.cz/summer-tubing

2 komentáře:

  1. bobovky jsou super, ale musí se na nich opatrně :) buď ráda, že jsi dopadla takhle. Sestřenka na jedné taky vylítla ven a měla z toho několik stehů a naražený záda :)
    jinak ohledně percyho - první díl se mi líbil a na tenhle juknu taky. Míla včera dočetl poslední knížku o něm a tvrdí, že film je oproti tomu naprosto otřesnej. Prý půlku věcí překopali a tu druhou vypustili úplně...

    OdpovědětVymazat
  2. Ju, sestřenka z ÚNO ... já jsem jela v lednu v Malejch Bukách - dala jsem si jednu jízdu opatrnou s mým milým, druhou jsem jela s "dcerou" trochu ostřeji. Pokaždý jsem řvala, ale bylo to senzasupermegawaw. Takže tip dobrej :-)

    OdpovědětVymazat